hírek


Gyermekszerető légkör,
kis osztálylétszám,
gyönyörű környezet - egy SULI,
ahol kiemelt óraszámban tanulhat angolt a gyermeked.
További infó az alábbi, ill. az iskola új honlapján található elérhetőségeken.


Leányfalun a Faluházban továbbra is tartom a zenebölcsis, ovis és kissulis foglalkozásaimat kedd délutánonként.
Ovis angol már csütörtökön is a Boróka oviban.

Elérhetőségeim:06-30-584-5630, katicazenebolcsi@gmail.com


2010. október 3., vasárnap

Nemrég múlt három éves a lányom, így már közel 8 hónapja , hogy elindultunk közösen erre a kalandra, vagyis elkezdtünk angolozni. Teljesen véletlenül kezdődött és minden "hátsó szándék" nélkül. Az otthoni cd-k közül olyat kerestem , amit a lányom is szívesen hallgatna, és rátaláltam a Ladybird kiadó két mondókás , gyerekdalos kiadványára, amit még angol szakkörön , az elsőseimmel hallgattunk. A lányom egy hétig mást sem akart hallgatni, és két hét múlva azt vettem észre, hogy szinte az összes dalt, és mondókát kívülről tudja, és "érti" is, vagyis tudja, hogy melyik képhez köthető az adott dal, vagy mondóka, és mesélt is nekem a képekről. Sőt képes volt kihallani ugyanazt a szót két különböző dalból.....

Nyelvtanár vagyok, több mint 15 éves tapasztalattal az iskolai nyelvoktatás területén, ennek ellenére soha nem terveztem, hogy Adri lányommal ilyen korán elkezdünk nyelvet tanulni. Mi több, kifejezetten elleneztem a korai nyelvtanulást.  Az elmúlt hónapok döbbenetes élményei hatására azonban teljesen megváltozott a véleményem. És ezen túl a nyelvtanári eszköztáram is átalakult. Mindaz, amit eddig tudni véltem a nyelvtanításról-nyelvelsajátításról alaposan megkérdőjeleződött. Úgy éreztem, hogy valami új kezdődött számomra szakmailag is. Rengeteget tanultam, elsősorban a netről, azoktól akik már elindultak ezen az úton, és természetesen a lányomtól is,  aki mindmostanáig igen lelkesen mondókázik, "olvas" , játszik, és most már beszélget is velem angolul.

Az elkövetkező bejegyzésekben szeretném megosztani a tapasztalataimat, bátorítva, esetleg segítve azokat a szülőket, akik hozzám hasonlóan otthoni angolozásra szánták el magukat. Szeretném megosztani másokkal azokat a netes forrásokat, amik számomra hasznosak voltak. Ezen kívül mondókákat, dalokat, és a hozzájuk kapcsolódó játékjavaslatokat is szeretnék feltenni, valamint a nekünk kedves gyerekkönyvek bemutatására is vállalkoznék. Ezek a tervek. Hamarosan jelentkezem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése