hírek


Gyermekszerető légkör,
kis osztálylétszám,
gyönyörű környezet - egy SULI,
ahol kiemelt óraszámban tanulhat angolt a gyermeked.
További infó az alábbi, ill. az iskola új honlapján található elérhetőségeken.


Leányfalun a Faluházban továbbra is tartom a zenebölcsis, ovis és kissulis foglalkozásaimat kedd délutánonként.
Ovis angol már csütörtökön is a Boróka oviban.

Elérhetőségeim:06-30-584-5630, katicazenebolcsi@gmail.com


2010. október 6., szerda

Ahol mi szoktunk vásárolni..

Ma már rengeteg webáruház van , amely angol gyerekkönyveket kínál. Ebben a bejegyzésben csak azokat említem , amiket mi is kipróbáltunk, és beváltak.

Az első, amit említenék, nem csupán egy webáruház, tartozik hozzá egy igen hasznos blog (www.ketnyelvugyerek.hu/blog ) is a korai nyelvtanulásról. Hasznos tanácsok az otthoni nyelvtanuláshoz. Angol és német nyelvhez kapcsolódóan nyújt segítséget:  ingyenes e-mail kurzus, magazin, és persze a köré szerveződött közösség megjegyzései

A választást segíti, hogy szinte minden könyvhöz tartoznak mutatványoldalak, így könnyebb eldönteni, hogy meg szeretnéd-e venni a könyvet, amelyet kinéztél.

Amikor elkezdtük az angolozást számomra a mai angol gyermekirodalom szinte teljesen ismeretlen volt. Ezen az oldalon keresztül kezdtem ismerkedni vele és elmondhatom, hogy nem csalódtam : valóban minőségi gyermekkönyveket kaptunk kézhez. Ide kattintva érheted el a webáruházat.

A másik könyváruház amiről írnék többségében használt könyveket árul, de van szép számmal új is, olyan is amit máshol nem találtam meg. Szintén ad mutatványoldalakat. Őket később fedeztem fel, amikor már elindítottam egy angol zenebölcsit, így nemcsak otthonra, de a foglalkozásokhoz is rendeltem már tőlük elérhető árakon. Itt találod meg az áruházat.

 A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése